Thursday, July 24, 2008

?????


-kfc intan-

mlm ni klu ikut yg diplankan-ada mkn2 ngan teman2 lm di mid.hrp2 nya jadilah...pdhalnya, yg selalu membatalkan di saat akhir adalah aku..heheh.sdh aku igtkan yg aku ini cpt lupa daratan-tp mereka satu2nya teman yg x pnh serik.maka itu tawaran kali ini x dpt tdk kna dterima juga.mkn2 smpena hari lahir k.suja-senior d lab dlu,skrg dn mgkin selamanya..setia btul k.suja pd b503-pnh dia merungut keletihan, tp dia x pnh mengungkit-krn itu jg hormat aku pd dia x pnh hilang.yg lain silih datang dn pergi, tp k.suja msh teguh bdiri-katanya ingin menjadi penunggu lab.mgkin sdh mnjangkau 10 thn dia d situ.sdg aku cuma 3 thn-itupun terasa lama bnr.akhirnya jun thn lepas aku mninggalkan lab secara x rasmi-mulanya lega krn dpt kluar-berjumpa teman2 baru dan alam yg br.akhirnya-aku sndiri yg kerinduan-rindu bnr pd teman2 yg jujur mmbantu, rindu pd bench yg skrg ini sdh milik org, rindu pd mejaku-yg ltknya d satu sudut-port yg plg sesuai utk mengumpat. :)
moga jd lah apa yg drancang-moga aku x brubah fikiran-mcm slalu-..selamat hari lahir k.suja!

No comments: