Saturday, July 19, 2008

fas'


fadhilah & fatonah--2 adk yg plg byk mewarnakan idup, menambahkan rasa dan menyerikan dapur..hehehe...kerana kamu terlalu pndai memasak, maka aku jd nya malas, dan tdk pandai hgga skrg..2 adk yg tdk blh aku lembutkan lidah utk membhasakan diri k.yah, kerana kamu terlalu dekat di hati.terlalu byk kenangan dan dosa ms silam yg menghantui-kerana aku ini kakak yg nakal, bkn yg terbaik..cuma sematkan pesan ini di hati, andai kelak aku terlalu jauh dr kluarga, kembalikan aku ke dunia, andai kelak aku jd tamak haloba, kmbalikan aku pd pegangan yg ma+ayh sematkan, andai kelak jarang aku berpaling pd kamu, igtkan aku yg kita ini asalnya dr lembah yg sama.walau x pnh diucapkan, aku mahu kamu tahu, betapa kamu besar maknanya dlm hidup & mati. moga kamu mendapat yg terbaik kerana kamu sebahagian dariku.

No comments: